• Zaloguj się
    Zaloguj się
0
Koszyk:
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Reklamacje i zwroty

Odstąpienie od umowy - Twoje prawo

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru. Nie musisz podawać przyczyny swojej decyzji.

Jak złożyć oświadczenie o odstąpieniu?

  1. Pobierz formularz: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  2. Wypełnij formularz: Podaj dane zamówienia oraz informację o chęci odstąpienia od umowy.
  3. Wyślij formularz:
  • E-maildystrybucja@tefa.pl
  • Adres pocztowy: TEFA DYSTRYBUCJA SP. Z O.O., ul. Fabryczna 1, 47-100 Strzelce Opolskie

Zwrot towaru

Po złożeniu oświadczenia masz obowiązek zwrócić towar w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Koszty zwrotu ponosi konsument. Towar powinien być w stanie niezmienionym, z kompletem akcesoriów i oryginalnym opakowaniem.

Zwrot płatności

Po otrzymaniu zwróconego towaru lub dowodu jego odesłania, nie później niż w terminie 14 dni, dokonamy zwrotu wszystkich dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia towaru. Zwrotu dokonamy przy użyciu tego samego sposobu płatności, jakiego użyłeś, chyba że wyrazisz zgodę na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się z dodatkowymi kosztami Suplexannioska.

Reklamacja towaru

Jeśli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z umową, masz prawo do złożenia reklamacji. Reklamację możesz zgłosić w terminie 2 lat od dnia otrzymania towaru. W celu zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami:

  1. E-maildystrybucja@tefa.pl
  2. Telefon: 774 400 700 (pon.-pt. 8:00–16:00)

W przypadku uznania reklamacji, towar zostanie naprawiony, wymieniony na nowy lub otrzymasz zwrot pieniędzy.

Pozasądowe rozstrzyganie sporów

Jeśli nie uda się rozwiązać sporu polubownie, masz prawo do skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów konsumenckich. Możesz zwrócić się m.in. do:

  • stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
  • wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
  • powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej chroniącej interesy konsumentów.

Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji lub pomocy, skontaktuj się z nami:

Zespół Suplexan Nioska